Συχνές ερωτήσεις
Έχω μία ερώτηση για την εφαρμογή, η οποία δεν καλύπτεται από τις συχνές ερωτήσεις. Πού μπορώ να απευθυνθώ;
Μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support.
Εφαρμογή
Απαιτείται σύνδεση στο Διαδίκτυο για τη χρήση της εφαρμογής;
Ναι, για τη χρήση της εφαρμογής, όπως για παράδειγμα, για τη δημιουργία ψηφιακών αντιγράφων δελτίου ταυτότητας ή άδειας οδήγησης, καθώς και κατά τη διάρκεια επαλήθευσης ενός ψηφιακού εγγράφου, απαιτείται σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Μπορείτε να συνδεθείτε στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας δεδομένα οποιουδήποτε παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή μέσω WiFi δικτύου. Επίσης, δε συνιστάται η χρήση VPN για τη σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Γιατί απαιτείται να επιβεβαιώσω στην εφαρμογή τον κωδικό PIN / το pattern / τα βιομετρικά στοιχεία που χρησιμοποιώ για το ξεκλείδωμα της συσκευής;
Για λόγους ασφάλειας. Αυτό διασφαλίζει ότι μόνο εσείς έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή και τα προσωπικά σας δεδομένα, προστατεύοντας έτσι την ιδιωτικότητά σας και την ασφάλειά σας στο διαδίκτυο.
Μπορώ να έχω συνδεθεί στην εφαρμογή Gov.gr Wallet και να έχω πρόσβαση στα έγγραφά μου από δύο (2) συσκευές;
Όχι, η εφαρμογή μπορεί να είναι εγκατεστημένη μόνο σε μία συσκευή. Κάθε νέα εγκατάσταση αναιρεί την προηγούμενη.
Γιατί απαιτείται να ενεργοποιήσω τη δυνατότητα να λαμβάνω ειδοποιήσεις στο κινητό μου από το Gov.gr Wallet;
Η λειτουργία ειδοποιήσεων (Push Notifications) είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της εφαρμογής, διότι μέσω αυτής λαμβάνετε τα αιτήματα συγκατάθεσης σε περίπτωση ελέγχου ενός ψηφιακού εγγράφου σας ή σε περίπτωση αιτήματος υπογραφής ενός εγγράφου μέσω του docs.gov.gr.
Μετά τη σύνδεσή μου με κωδικούς taxisnet / web banking, λαμβάνω ένα μήνυμα λάθους που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεσή μου. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε ότι πληκτρολογείτε σωστά τους κωδικούς taxisnet / web banking. Επιπλέον, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω διορθωτικά βήματα:
• Κάντε επανεκκίνηση της συσκευής.
• Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) την εφαρμογή από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε την ξανά.
• Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα της εφαρμογής.
• Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) τον Chrome (για Android) ή τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) της συσκευής σας από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε τον ξανά.
• Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα του Chrome (για Android) ή του προεπιλεγμένου περιηγητή (default browser) της συσκευής σας.
Αφού ολοκληρώσετε κάθε ένα από τα παραπάνω βήματα, προσπαθήστε ξανά να συνδεθείτε στην εφαρμογή.
Η εφαρμογή σταματά να λειτουργεί αφού συνδεθώ με κωδικούς taxisnet/ web banking. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε για τα παρακάτω:
• Έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση της εφαρμογής μέσα από τα επίσημα κανάλια διανομής (για παράδειγμα, όχι από επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας της συσκευής).
• Συνδέεστε στο διαδίκτυο. Αποφύγετε τη χρήση VPN και χρησιμοποιήστε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
• Έχετε ρυθμίσει PIN, pattern, ή βιομετρικά στοιχεία για κλείδωμα της συσκευής.
• Έχετε συσκευή με την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος.
• Έχετε τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) σας ενημερωμένο με την τελευταία έκδοση και επιτρέπετε τα cookies.
• Έχετε ρυθμίσει την ημερομηνία και ώρα της συσκευής να ενημερώνεται αυτόματα.
• Δεν έχετε αποκτήσει πλήρη διαχειριστικά δικαιώματα ή πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας (root).
Επίσης, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω διορθωτικά βήματα. Μετά από κάθε βήμα, δοκιμάστε να κάνετε επανεκκίνηση συσκευής και να συνδεθείτε στην εφαρμογή ξανά.
1. Κάντε επανεκκίνηση της συσκευής.
2. Ελέγξτε και εγκαταστήστε νέες ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος της συσκευής σας.
3. Ελέγξτε και εγκαταστήστε νέες ενημερώσεις της εφαρμογής μέσα από τα επίσημα κανάλια διανομής.
4. Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) την εφαρμογή από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε την ξανά.
5. Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα της εφαρμογής.
6. Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) τον Chrome (για Android) ή τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) της συσκευής σας από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε τον ξανά.
7. Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα του Chrome (για Android) ή του προεπιλεγμένου περιηγητή (default browser) της συσκευής σας.
8. Απεγκαταστήστε την εφαρμογή και εγκαταστήστε την ξανά από τα επίσημα κανάλια διανομής.
Ψηφιακά έγγραφα
Τι είναι τα ψηφιακά έγγραφα του Gov.gr Wallet;
Τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet, σύμφωνα με το άρθρο 80 του Ν.4954/2022 είναι ψηφιακά έγγραφα πλήρως ισάξια με τα έγχαρτα έγγραφα, για κάθε νόμιμη χρήση εντός της Ελληνικής επικράτειας. Δεν αποτελούν διεθνή ταξιδιωτικά έγγραφα.
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω τα ψηφιακά έγγραφά μου στην εφαρμογή;
Αφού συνδεθείτε στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet ή τους κωδικούς web banking και επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας με τον κωδικό OTP SMS, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
1. Επιλέξτε το σχετικό έγγραφο που θέλετε να αποθηκεύσετε. Στην αρχική οθόνη θα βρείτε την επιλογή για ταυτότητα και δίπλωμα. Περισσότερα έγγραφα θα βρείτε στην επιλογή "συν" (+) πάνω δεξιά.
2. Εισαγάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα λάβετε μέσω OTP SMS, αν αυτός απαιτείται για το έγγραφο που επιλέξατε.
3. Αποθηκεύστε το έγγραφο μετά την επιτυχή επαλήθευση.
Σε περίπτωση που χρειαστεί να ανακαλέσετε ένα ψηφιακό έγγραφο, μπορείτε απλά να επαναλάβετε τη διαδικασία δημιουργίας του εγγράφου από την αρχή.
Μπορώ να προσθέσω τα ψηφιακά έγγραφά μου από το Gov.gr Wallet και σε άλλες εφαρμογές Wallet;
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε τα ψηφιακά έγγραφά σας σε άλλες εφαρμογές Wallet, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας. Αν χρησιμοποιείτε συσκευή iOS, μπορείτε να τα προσθέσετε στο Wallet της συσκευής σας. Αν χρησιμοποιείτε συσκευή Android, μπορείτε να επιλέξετε μία εφαρμογή Wallet από το PlayStore, εκτός από την εφαρμογή Google Wallet. Για να προσθέσετε ένα έγγραφο από το Gov.gr Wallet στην εφαρμογή που χρησιμοποιείτε, απλά επιλέξτε "Προσθήκη στο Wallet" από την εφαρμογή Gov.gr Wallet.
Τι θα μπορώ να κάνω με τα ψηφιακά έγγραφα του Gov.gr Wallet;
Τα ψηφιακά έγγραφα του Gov.gr Wallet, είναι πλήρως ισάξια με τα φυσικά έγγραφα και μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε για νόμιμους σκοπούς εντός της Ελληνικής επικράτειας, εκτός από διεθνή ταξίδια (εντός και εκτός Schengen).
Η χρήση του ψηφιακού δελτίου ταυτότητας είναι πλέον επιτρεπτή για συναλλαγές με τραπεζικά ιδρύματα ή παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.
Για την Κάρτα Αναπηρίας, ενημερωθείτε αναλυτικότερα εδώ
Με την εφαρμογή Gov.gr Wallet μπορείτε να υπογράφετε ψηφιακά κάθε έγγραφο στο docs.gov.gr, δηλαδή: Υπεύθυνη Δήλωση, Εξουσιοδότηση, Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου (ψηφιακό γνήσιο της υπογραφής σε ελληνικά και αγγλικά) ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό με άλλα φυσικά πρόσωπα.
Έχουν τροποποιηθεί οι πληροφορίες στα φυσικά έγγραφά μου. Πότε θα ενημερωθούν τα αντίστοιχα ψηφιακά;
Οι τροποποιήσεις που γίνονται στα φυσικά έγγραφά σας δεν ανανεώνουν αυτόματα τις ψηφιακές εκδόσεις τους. Για να δείτε τυχόν αλλαγές, θα πρέπει να ανακαλέσετε το ψηφιακό έγγραφο και να εκδώσετε ένα νέο.
Για την ανάκληση ενός ψηφιακού εγγράφου, απλά ανοίξτε το αποθηκευμένο έγγραφο μέσα από την εφαρμογή Gov.gr Wallet και επιλέξτε το εικονίδιο με τις τρεις τελείες στην πάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια, επιλέξτε "Ανάκληση Ψηφιακού Εγγράφου".
Για την επανέκδοση ενός ψηφιακού εγγράφου, μεταβείτε στην αρχική σελίδα της εφαρμογής και επιλέξτε το εικονίδιο "συν" (+) στην πάνω δεξιά γωνία. Ακολουθήστε τα βήματα για την επανέκδοση του εγγράφου.
Παρακαλούμε, δοκιμάστε να επανεκδώσετε το ψηφιακό έγγραφο μετά από 24 - 48 ώρες από την τροποποίηση του φυσικού εγγράφου, ώστε να ενημερωθούν τα αντίστοιχα μητρώα και εφαρμογές.
Υπάρχει κάποια διαδικασία για την οποία θα εξακολουθώ να χρειάζομαι την έγχαρτη ταυτότητα ή το έγχαρτο δίπλωμα ή την έγχαρτη Κάρτα Αναπηρίας;
Οι ψηφιακές ταυτότητες και οι ψηφιακές άδειες οδήγησης έχουν την ίδια ισχύ με τα φυσικά έγγραφα. Δεν υπάρχει κάποια διαδικασία ή περίσταση που απαιτεί τη χρήση του φυσικού εγγράφου, εκτός από τη μεταβατική περίοδο για ορισμένες τραπεζικές συναλλαγές ή επικοινωνία με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.
Τι πρέπει να κάνω αν κλέψουν/χάσω το κινητό/tablet μου και έχω αποθηκεύσει ψηφιακά έγγραφα;
Αν κλέψουν το κινητό σας και έχετε αποθηκεύσει ψηφιακά πιστοποιητικά, μπορείτε να ανακαλέσετε την ισχύ τους μέσω της υπηρεσίας Ανάκληση ψηφιακών εγγράφων του Gov.gr Wallet στο gov.gr.
Καταχωρίζοντας τη σχετική δήλωση στην υπηρεσία, αυτόματα ακυρώνεται η ισχύς των ψηφιακών εγγράφων που είχατε αποθηκεύσει.
Έλεγχος ψηφιακών εγγράφων
Ποιοι και πώς θα μπορούν να ελέγξουν τη γνησιότητα των ψηφιακών εγγράφων;
Τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν την ίδια νομική ισχύ με τα φυσικά έγγραφα σύμφωνα με το άρθρο 80 του Ν.4954/2022. Οποιοσδήποτε έλεγχος μπορεί να γίνει σε φυσικά έγγραφα, μπορεί επίσης να γίνει και στα ψηφιακά έγγραφα.
Ο έλεγχος πραγματοποιείται μέσω του QR code που περιλαμβάνεται σε κάθε ψηφιακό έγγραφο. Όταν ο ελεγκτής «σκανάρει» με τη δική του συσκευή το QR code σας, τότε θα πρέπει να δώσετε έγκριση για τον έλεγχο αυτό μέσα από την εφαρμογή του Gov.gr Wallet. Εφόσον δώσετε έγκριση, τότε θα εμφανιστεί ένας 6-ψήφιος κωδικός τον οποίο μπορείτε να αναφέρετε ή δείξετε στον ελεγκτή σας. Μόνο εάν ο κωδικός εισαχθεί επιτυχώς, ο έλεγχος θα ολοκληρωθεί και θα είναι δυνατή η προβολή των στοιχείων του ψηφιακού σας εγγράφου.
Τι είναι το Quick Scan και γιατί να το χρησιμοποιήσω;
Το Quick Scan είναι ένας γρήγορος τρόπος να επαληθεύσετε τα έγγραφά σας διατηρώντας το ίδιο επίπεδο ασφάλειας και ιδιωτικότητας. Χρησιμοποιείται σε καταστάσεις που απαιτείται γρήγορη επαλήθευση, όπως η επιβίβαση σε αεροπλάνο ή η είσοδος σε συναυλιακό χώρο. Με το Quick Scan, δίνετε «προέγκριση» μόνο για τον επόμενο έλεγχο εντός των επόμενων πέντε λεπτών. Κατά τον έλεγχο, δεν απαιτείται επανεπιβεβαίωση και ο ελεγκτής βλέπει απευθείας τα στοιχεία του ψηφιακού σας εγγράφου.
Δεν μπορώ να επαληθεύσω ένα ψηφιακό έγγραφο είτε ως ελεγχόμενος (πχ. δε λαμβάνω ειδοποιήσεις) ή ελεγκτής (π.χ. αποτυγχάνουν οι κλήσεις μου). Τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι οι ειδοποιήσεις για το Gov.gr Wallet είναι ενεργοποιημένες στις ρυθμίσεις της συσκευής σας και ότι το δίκτυο στο οποίο βρίσκεστε δεν περιορίζει τις κλήσεις της εφαρμογής. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε συνεχόμενο πρόβλημα κατά τη διάρκεια ελέγχου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “Quick Scan”.
Εάν το πρόβλημα δε λύνεται, μπορείτε να δοκιμάσετε να διαγράψετε, και να εγκαταστήσετε εκ νέου την εφαρμογή.
Τέλος, εάν παραμένει το πρόβλημα, μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support για περαιτέρω βοήθεια.
Λαμβάνω συνέχεια ειδοποιήσεις ελέγχου ενός ψηφιακού εγγράφου μου ή μου ήρθε μια ειδοποίηση ελέγχου ενώ δεν το περίμενα. Τι πρέπει να κάνω;
Αν λαμβάνετε ειδοποιήσεις ελέγχου για ένα ψηφιακό έγγραφό σας χωρίς να το έχετε δώσει σε ελεγκτή, μπορείτε εύκολα να ανακαλέσετε το έγγραφο από την εφαρμογή και να το επανεκδώσετε.
Ταυτότητα και Άδεια Οδήγησης
Νέες ταυτότητες: Έχω εκδώσει νέα αστυνομική ταυτότητα. Πώς μπορώ να την προσθέσω στο Gov.gr Wallet, αντικαθιστώντας την παλιά;
Αν έχετε ήδη εγκαταστήσει το προηγούμενο ψηφιακό δελτίο ταυτότητας στο Gov.gr Wallet και έχετε εκδώσει μια νέα ταυτότητα, ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
1. Ανάκληση του υπάρχοντος εγγράφου ταυτότητας: Πατήστε το κουμπί με τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία, όπως στην παρακάτω εικόνα:
2. Έκδοση νέου εγγράφου: Πατήστε το κουμπί "συν" (+) στην άδεια ταυτότητα δεξιά, όπως στην παρακάτω εικόνα:
3. Εάν για οποιαδήποτε λόγο αποτύχει το παραπάνω βήμα, θα πρέπει να απεγκαταστήσετε και να εγκαταστήσετε εκ νέου την εφαρμογή από το κινητό τους και να επαναλάβετε το βήμα 2.
Έχασα την έγχαρτη ταυτότητα ή/και το έγχαρτο δίπλωμα αφού είχα δημιουργήσει τα αντίστοιχα ψηφιακά πιστοποιητικά. Πρέπει να κάνω κάτι;
Αν έχετε χάσει την έγχαρτη ταυτότητα ή/και το έγχαρτο δίπλωμα και έχετε ήδη δημιουργήσει τα αντίστοιχα ψηφιακά πιστοποιητικά, μπορείτε να δηλώσετε την απώλειά τους ως εξής:
Για την έγχαρτη ταυτότητα: Μπορείτε να δηλώσετε την απώλεια της έγχαρτης ταυτότητάς σας ψηφιακά μέσω του gov.gr και της σχετικής υπηρεσίας “Δήλωση απώλειας αστυνομικού δελτίου ταυτότητας” ή στα κατά τόπους Αστυνομικά Τμήματα.
Για το έγχαρτο δίπλωμα οδήγησης: Μπορείτε να δηλώσετε την απώλεια του έγχαρτου διπλώματος οδήγησής σας στα κατά τόπους Αστυνομικά Τμήματα, ΚΕΠ, ή στα γραφεία της εκάστοτε Διεύθυνσης Μεταφορών της περιοχής σας.
Μόλις πραγματοποιηθεί η σχετική δήλωση απώλειας και εφόσον έχετε εκδώσει ψηφιακό δελτίο ταυτότητας, το ψηφιακό αντίγραφο αυτόματα ακυρώνεται.
Το δελτίο ταυτότητας ή η άδεια οδήγησης μου κρατείται προσωρινά από κάποιον φορέα, πχ. επειδή πραγματοποιώ τη στρατιωτική μου θητεία ή από την Ελληνική Αστυνομία λόγω παραβίασης του ΚΟΚ. Μπορώ να εκδώσω ψηφιακό δελτίο ταυτότητας ή ψηφιακή άδεια οδήγησης;
Σε περίπτωση που έχετε ήδη εκδώσει ψηφιακό αντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή της άδειας οδήγησης και πρέπει να κρατηθεί το φυσικό έγγραφο προσωρινά, τότε μόλις η κράτηση δηλωθεί συστημικά από τον φορέα ή οργανισμό που πραγματοποιεί την κράτηση, πραγματοποιείται ανάκληση της ισχύος και του ψηφιακού.
Αν δεν έχετε ήδη ψηφιακό αντίγραφο και δηλωθεί κράτηση, δεν μπορείτε να εκδώσετε ψηφιακό αντίγραφο μέχρι να σας επιστραφεί το φυσικό έγγραφο.
Σε κάθε περίπτωση, επιτρέπεται η έκδοση ψηφιακού δελτίου ταυτότητας ή ψηφιακής άδειας οδήγησης μόνο αν το φυσικό έγγραφο είναι σε έγκυρο και είναι στην κατοχή σας.
Δεν μπορώ να εκδώσω το ψηφιακό δελτίο ταυτότητας μου και λαμβάνω μηνύματα αποτυχίας ή τα στοιχεία που εμφανίζονται δεν είναι ακριβή. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν μπορείτε να εκδώσετε το ψηφιακό δελτίο ταυτότητας και λαμβάνετε συνεχώς μηνύματα αποτυχίας ή τα παρεχόμενα στοιχεία δεν είναι ακριβή, μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support για περαιτέρω βοήθεια.
Εάν δεν έχετε εκδώσει δελτίο ταυτότητας ή εάν το δελτίο ταυτότητάς έχει δηλωθεί ως απολεσθέν, τότε δεν μπορείτε να εκδώσετε ψηφιακό δελτίο ταυτότητας έως ότου εκδοθεί το νέο δελτίο.
Δεν μπορώ να εκδώσω την ψηφιακή άδεια οδήγησης μου και λαμβάνω μηνύματα αποτυχίας ή τα στοιχεία που παρουσιάζονται δεν είναι ακριβή. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν μπορείτε να εκδώσετε την ψηφιακή άδεια οδήγησης και λαμβάνετε συνεχώς μηνύματα αποτυχίας έκδοσης, πιθανώς, η άδεια οδήγησής σας να μην έχει ενημερωθεί με τον ΑΦΜ σας. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα drivers-vehicles.services.gov.gr και ακολουθήστε τα σχετικά βήματα για να ενημερώσετε τον ΑΦΜ σας στην άδεια οδήγησής σας. Μόλις γίνει αυτή η ενημέρωση, θα είστε σε θέση να εκδώσετε και την ψηφιακή άδεια οδήγησης.
Εάν δεν έχετε εκδώσει ακόμη δελτίο ταυτότητας ή εάν το δελτίο ταυτότητάς έχει δηλωθεί ως απολεσθέν, τότε δεν μπορείτε να εκδώσετε ψηφιακή άδεια οδήγησης έως ότου εκδοθεί το νέο δελτίο.
Η άδεια οδήγησης μου είχε ανακληθεί από την Ελληνική Αστυνομία. Αν και μου έχει αρθεί η ανάκληση και μου έχει επιστραφεί η άδεια οδήγησης, δεν μπορώ να προσθέσω την ψηφιακή άδεια οδήγησης στην εφαρμογή. Τι πρέπει να κάνω;
Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, πρέπει να επικοινωνήσετε με το αστυνομικό τμήμα που πραγματοποίησε την άρση ανάκλησης της άδειας οδήγησής σας.
Κάρτα Αναπηρίας
Έχασα την έγχαρτη Κάρτα Αναπηρίας, αφού είχα δημιουργήσει τα αντίστοιχα ψηφιακά πιστοποιητικά. Πρέπει να κάνω κάτι;
Μπορείτε απλά να συνδεθείτε στην εφαρμογή της Κάρτας Αναπηρίας και να εκτυπώσετε ξανά την Κάρτα σας
Εάν ανακαλέσω την ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας μου, ακυρώνεται και η έγχαρτη Κάρτα που έχω;
Ναι, ακυρώνεται αυτομάτως και η έγχαρτη Κάρτα. Μπορείτε ωστόσο να την επανεκδώσετε με την ίδια διαδικασία και τις ίδιες προϋποθέσεις.
Εάν ενημερώσω τα στοιχεία της Κάρτας Αναπηρίας μου στην ιστοσελίδα, ενημερώνονται αυτόματα και τα στοιχεία της ψηφιακής μου Κάρτας;
Όχι, σε αυτήν την περίπτωση η ψηφιακή σας Κάρτα Αναπηρίας ακυρώνεται και θα πρέπει να την εκδώσετε εκ νέου.
Δεν μπορώ να εκδώσω την ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν μπορείτε να εκδώσετε την ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, αλλά έχετε έγχαρτη Κάρτα Αναπηρίας που είναι σε ισχύ, μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support για περαιτέρω βοήθεια. Εάν δεν έχετε εκδώσει έγχαρτη Κάρτα Αναπηρίας, προσπαθήστε να την εκδώσετε μέσω της ιστοσελίδας https://karta.epan.gov.gr/ και ακολουθήστε τις σχετικές οδηγίες της.
Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, μπορείτε να ανατρέξετε στις Συχνές Ερωτήσεις της Κάρτας Αναπηρίας.
Κάρτα Δακτυλίου
Προσπαθώ να προσθέσω την Κάρτα Δακτυλίου οχήματος, αλλά λαμβάνω μήνυμα λάθους που λέει: “Το όχημα δεν είναι ηλεκτρικό, υβριδικό, φυσικού αερίου εκ κατασκευής, υγραερίου εκ κατασκευής ή EURO 6”. Γιατί δεν είναι δυνατή η προσθήκη της Κάρτας Δακτυλίου στο όχημά μου;
Η αδυναμία προσθήκης της Κάρτας Δακτυλίου οφείλεται στο γεγονός ότι το όχημά σας δεν πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας. Η Κάρτα Δακτυλίου εκδίδεται μόνο για ηλεκτρικά, υβριδικά, οχήματα φυσικού αερίου εκ κατασκευής, οχήματα υγραερίου εκ κατασκευής ή EURO 6, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις. Σε περίπτωση που το όχημά σας δεν πληροί αυτά τα κριτήρια, δεν είναι δυνατή η έκδοση της Κάρτας Δακτυλίου.
Προσπαθώ να προσθέσω Κάρτα Δακτυλίου οχήματος, αλλά λαμβάνω μήνυμα λάθους που λέει: “Η άδεια κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στον συγκεκριμένο κάτοχο”. Τι πρέπει να κάνω;
Το μήνυμα λάθους που λαμβάνετε σημαίνει ότι η άδεια κυκλοφορίας που προσπαθείτε να εισαγάγετε δεν αντιστοιχεί στον κάτοχο που έχετε καταχωρίσει. Αυτό μπορεί να συμβαίνει εάν η άδεια κυκλοφορίας δεν είναι στο όνομα σας ή εάν υπάρχει οποιαδήποτε απόκλιση στα στοιχεία που εισάγετε. Συνιστούμε να ελέγξετε τα στοιχεία που εισάγετε για την άδεια κυκλοφορίας και τον ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος και να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά και αντιστοιχούν με τα στοιχεία που αναγράφονται στα έγγραφα του οχήματος. Εάν παραμένει το πρόβλημα, μπορείτε να υποβάλλετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support για περαιτέρω βοήθεια.
Εάν ανακαλέσω την Κάρτα Δακτυλίου στο Gov.gr Wallet, ακυρώνεται και η ψηφιακή Κάρτα Δακτυλίου που εξέδωσα μέσω gov.gr;
Όχι, το ψηφιακό έγγραφο που εκδώσατε μέσω gov.gr παραμένει έγκυρο παρά την ανάκληση της Κάρτας Δακτυλίου στo Gov.gr Wallet.
Tο όχημά μου (myAuto)
Προσπαθώ να προσθέσω το όχημά μου (MyAuto) στην εφαρμογή αλλά λαμβάνω μήνυμα λάθους που λέει: “Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα”. Τι πρέπει να κάνω;
Λόγω αυξημένης ζήτησης της εν λόγω λειτουργικότητας, εφαρμόζουμε περιοριστικά μέτρα στην πρόσβαση. Συνιστούμε να δοκιμάστε να προσθέσετε το όχημά σας στην εφαρμογή αργότερα.
Προσπαθώ να προσθέσω το όχημά μου (MyAuto) αλλά λαμβάνω μήνυμα λάθους που λέει: “Δε βρέθηκαν οχήματα”. Τι πρέπει να κάνω;
Το μήνυμα "Δε βρέθηκαν οχήματα" σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καταχωρισμένα οχήματα στο όνομά σας. Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα ή διαφωνείτε με αυτή την πληροφορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιοχής σας. Εκεί μπορείτε να ζητήσετε τη διόρθωση των στοιχείων ή να λάβετε οδηγίες για την προσθήκη του οχήματός σας στο σύστημα.
Γιατί οι πληροφορίες του οχήματός μου δεν είναι ακριβείς;
Οι πληροφορίες του οχήματός σας προέρχονται από διάφορους φορείς και μπορεί να υπάρχουν ανακρίβειες σε αυτές. Για να διορθωθούν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον αντίστοιχο φορέα.
Για στοιχεία οχήματος, άδεια κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιοχής σας. Μπορείτε να δείτε online τις άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων σας.
Για τέλη κυκλοφορίας, επικοινωνήστε με την αρμόδια ΔΟΥ. Μπορείτε να δείτε online τις οφειλές τελών κυκλοφορίας για τα οχήματά σας.
Για θέματα ασφάλισης, επικοινωνήστε με την ασφαλιστική σας εταιρεία. Μπορείτε επίσης να δείτε online τα αντίστοιχα στοιχεία για το όχημα που ανήκει στο όνομά σας.
Γιατί δεν εμφανίζεται το μοτοποδήλατό μου στη λίστα με τα οχήματά μου;
Το μοτοποδήλατό σας με κυβισμό μέχρι 50cc δεν εμφανίζεται στη λίστα διότι η πλατφόρμα δεν παρέχει πληροφορίες για οχήματα αυτού του τύπου.
Γιατί δεν εμφανίζεται το εταιρικό ή μισθωμένο όχημά μου στη λίστα με τα οχήματά μου;
Η λίστα με τα οχήματά σας παρέχει πληροφορίες μόνο για οχήματα που ανήκουν σε εσάς ως φυσικό πρόσωπο, όχι για εταιρικά ή μισθωμένα οχήματα.
Πότε θα ενημερωθεί η εφαρμογή για τυχόν τροποποιήσεις στα στοιχεία του οχήματός μου, όπως πληρωμένα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, μεταβίβαση οχήματος ή άρση παρακράτησης;
Για οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία των οχημάτων σας, όπως πληρωμένα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, μεταβίβαση οχήματος ή άρση παρακράτησης, θα πρέπει να ανακαλέσετε το υφιστάμενο ψηφιακό έγγραφο και να εκδώσετε νέο. Δεν πραγματοποιούνται αυτόματες ενημερώσεις στην εφαρμογή. Σε περίπτωση μεταβίβασης, παρακαλούμε αφήστε ένα χρονικό διάστημα μιας ημέρας πριν προσπαθήσετε να εκδώσετε το νέο έγγραφο.
Γιατί η καρτέλα “ΚΤΕΟ” είναι κενή;
Η καρτέλα "ΚΤΕΟ" είναι κενή επειδή δεν βρέθηκαν καταχωρημένα στοιχεία περιοδικού τεχνικού ελέγχου για το όχημά σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιοχής σας και επιβεβαιώστε ότι έχουν καταχωρισμένο τον ορθό αριθμό πλαισίου του οχήματός σας.
Γιατί η καρτέλα “Ασφαλιστική κάλυψη” είναι κενή ή εμφανίζεται μήνυμα λάθους “Δε βρέθηκε ασφάλιση για την ημερομηνία…”;
Η καρτέλα "Ασφαλιστική κάλυψη" εμφανίζεται κενή ή εμφανίζεται ένα μήνυμα λάθους "Δε βρέθηκε ασφάλιση για την ημερομηνία..." όταν τα στοιχεία ασφάλισης του οχήματός σας δεν είναι καταχωρισμένα στο όνομά σας. Αν αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήσετε με την ασφαλιστική σας εταιρία για να διορθώσετε τυχόν λάθη στα στοιχεία σας. Μπορείτε να ελέγξετε τα καταχωρισμένα στοιχεία σας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx
Μπορώ να επιδείξω τις πληροφορίες των οχημάτων μου μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet σε έλεγχο της Τροχαίας;
Nαι, οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές επαληθεύουν, κατόπιν επίδειξης του εγγράφου της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», τη γνησιότητα και την εγκυρότητα αυτού, με τη χρήση της υπηρεσίας επαλήθευσης του gov.gr διαθέσιμης στο σύνδεσμο https://docs.gov.gr/validate (παρ. 4 του άρθρου 27 του ν. 4727/2020 (Α’ 184)).
Η επαλήθευση δύναται να πραγματοποιηθεί και μέσω του Gov.gr Wallet. Στην περίπτωση αυτή, για την ολοκλήρωση του ελέγχου ταυτοποίησης αποστέλλεται στην κινητή συσκευή του φυσικού προσώπου εξαψήφιος αριθμός ασφαλείας, τον οποίο και γνωστοποιεί στην εκάστοτε ελεγκτική αρχή. (Άρθρο 26 του ν. 5099/2024 (Α΄ 48)).
Αντίγραφο Ψηφιακής Ταυτότητας
Τι είναι το Αντίγραφο Ψηφιακής Ταυτότητας και ποια η χρησιμότητά του;
Το Αντίγραφο Ψηφιακής Ταυτότητας είναι ένα ψηφιακό έγγραφο σε μορφή PDF που περιλαμβάνει τα ίδια στοιχεία με αυτά που υπάρχουν στο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας (Δ.Α.Τ.).Περιλαμβάνει έναν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή κωδικού QR, έχει ισχύ φωτοαντιγράφου των στοιχείων του Δ.Α.Τ. και μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπου απαιτείται φωτοτυπία του.
Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην ψηφιακή Ακαδημαϊκή Ταυτότητα δεν είναι ακριβή. Τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας (https://academicid.minedu.gov.gr/contact) ή εναλλακτικά στο τηλέφωνο 215 215 7855 (ώρες λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-17:00).
Εάν ανακαλέσω την ψηφιακή Ακαδημαϊκή Ταυτότητα μου, ακυρώνεται και η πλαστική κάρτα που έχω;
Όχι, δεν ακυρώνεται η πλαστική κάρτα.
Έχασα την πλαστική Ακαδημαϊκή Ταυτότητα αφού είχα δημιουργήσει τα αντίστοιχα ψηφιακά πιστοποιητικά. Τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Γραμματεία του Τμήματός σας προκειμένου να προχωρήσει σε ακύρωση της ακαδημαϊκής σας ταυτότητας. Μόλις πραγματοποιηθεί η σχετική ενέργεια, αυτόματα παύει η ισχύς και του ψηφιακού αντιγράφου.
Δεν μπορώ να προσθέσω την Ακαδημαϊκή Ταυτότητά μου στο Gov.gr Wallet και λαμβάνω μηνύματα αποτυχίας.
Εάν δεν μπορείτε να προσθέσετε την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα και λαμβάνετε συνεχώς μηνύματα αποτυχίας, παρακαλούμε ξεκινήστε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του wallet.gov.gr/support.Εάν δεν έχετε ακόμη παραλάβει την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα ή εάν η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα έχει ακυρωθεί με οποιαδήποτε αιτιολογία (λ.χ. κλοπή ή απώλεια, επανεκτύπωση λόγω λανθασμένων εκτυπωμένων στοιχείων, κλπ.), τότε δεν μπορείτε να προσθέσετε την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα έως ότου παραλάβετε το φυσικό στέλεχος της ταυτότητας.
Άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους
Είμαι κάτοχος άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους παλαιού τύπου, μπορώ να εκδώσω ψηφιακή άδεια χειριστή;
Όχι. Η ψηφιακή άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους αφορά μόνο τους κατόχους άδειας νέου τύπου (πλαστική μορφή). Για να αντικαταστήσετε την παλαιού τύπου με νέα τύπου άδεια χειριστή ταχυπλόου σκάφους επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: Αντικατάσταση άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους παλαιού τύπου
Έχω χάσει την έγχαρτη άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους νέου τύπου (πλαστική μορφή). Μπορώ να χρησιμοποιώ μόνο την ψηφιακή άδεια ή πρέπει να κάνω κάτι;
Όχι. Πρέπει να δηλώσετε άμεσα την απώλεια της άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους στη Λιμενική Αρχή που σας την εξέδωσε, προκειμένου να σας εκδοθεί νέα λόγω απώλειας. Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: Αντίγραφο άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους
Έχει φθαρεί ή έχει αλλάξει στοιχείο από τα αναγραφόμενα στην έγχαρτη άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους νέου τύπου (πλαστική μορφή) που κατέχω. Μπορώ να χρησιμοποιώ την ψηφιακή άδεια ή πρέπει να κάνω κάτι;
Όχι. Πρέπει να δηλώσετε τη φθορά ή την αλλαγή στοιχείου της άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους στη Λιμενική Αρχή που σας την εξέδωσε, προκειμένου να σας εκδοθεί νέα. Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: Αντίγραφο άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους
Έχει λήξει η άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους νέου τύπου (πλαστική μορφή) που κατέχω. Μπορώ να χρησιμοποιώ την ψηφιακή άδεια ή πρέπει να κάνω κάτι;
Όχι. Για να χειρίζεστε ταχύπλοο σκάφος πρέπει να διαθέτετε άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους σε ισχύ. Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: Ανανέωση άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους
Έχω μια γενική απορία για την άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους, που μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο Άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους ή επικοινωνήστε με τις κατά τόπους αρμόδιες Λιμενικές Αρχές.
Ασφαλιστική ικανότητα
Είμαι ανασφάλιστος/-η ή η ασφαλιστική μου ικανότητα έχει λήξει. Μπορώ να προσθέσω την ασφαλιστική ικανότητα στην εφαρμογή;
Όχι. Για να προσθέσετε ασφαλιστική ικανότητα στην εφαρμογή, πρέπει να έχετε ενεργή ασφαλιστική κάλυψη μέσω eΕΦΚΑ.
Μπορώ να προσθέσω ασφαλιστική ικανότητα μέλους που ασφαλίζεται έμμεσα από εμένα;
Ναι. Εκτός από τη δική σας ασφαλιστική ικανότητα, μπορείτε να προσθέσετε και την ασφαλιστική ικανότητα έμμεσου μέλους, συμπληρώνοντας τον ΑΜΚΑ του στο αντίστοιχο πεδίο της εφαρμογής.
Είμαι ασφαλισμένος/-η έμμεσα από μέλος της οικογένειάς μου. Μπορώ να προσθέσω την ασφαλιστική μου ικανότητα;
Ναι. Μπορείτε να προσθέσετε την ασφαλιστική σας ικανότητα, συμπληρώνοντας το ΑΜΚΑ σας και επιλέγοντας «Για εμένα» στην εφαρμογή.
Έλαβα ειδοποίηση για λήξη ασφαλιστικής ικανότητας. Τι πρέπει να κάνω;
Λάβατε ειδοποίηση ότι η ασφαλιστική ικανότητα για το ΑΜΚΑ που έχετε προσθέσει στην εφαρμογή λήγει σε 8 ημέρες. Εφόσον αυτή ανανεώνεται αυτόματα, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Μετά την ανανέωσή της, ανακαλέστε το παλαιό έγγραφο και επανεκδώστε το. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τις Συχνές Ερωτήσεις για Ασφαλιστική Ικανότητα ή απευθυνθείτε στην Τοπική Διεύθυνση του eΕΦΚΑ που ανήκετε.
Θέλω διευκρινίσεις για την ημερομηνία λήξης της ασφαλιστικής μου ικανότητας ή και άλλα στοιχεία της, που εμφανίζονται στην εφαρμογή. Πού μπορώ να απευθυνθώ;
Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στις Συχνές Ερωτήσεις για Ασφαλιστική Ικανότητα ή να απευθυνθείτε στην Τοπική Διεύθυνση του eΕΦΚΑ που ανήκετε.
Λαμβάνω μήνυμα λάθους «Δεν μπορεί να εκδοθεί η ασφαλιστική ικανότητα στο gov.gr wallet». Τι μπορώ να κάνω;
Απευθυνθείτε στην Τοπική Διεύθυνση του eΕΦΚΑ που ανήκετε και ζητείστε διευκρινίσεις για την ασφαλιστική κάλυψη του ΑΜΚΑ που καταχωρίζετε στην εφαρμογή. Ειδικά αν πρόκειται για έμμεσο μέλος, ελέγξτε αν έχουν καταχωριστεί ορθά τα στοιχεία του και συνδέεται με το δικό σας ΑΜΚΑ. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τις Συχνές Ερωτήσεις για Ασφαλιστική Ικανότητα.
Πώς μπορώ να εντοπίσω τη δομή του e ΕΦΚΑ στην οποία πρέπει να αποταθώ για την ασφαλιστική μου ικανότητα;
Μπορείτε να εντοπίσετε την Τοπική Δ/νση με βάση τον Τ.Κ. σας από την πλατφόρμα «Μάθε πού ανήκεις».
Ζώο συντροφιάς
Προσπαθώ να προσθέσω ένα ζώο μου στην εφαρμογή, αλλά λαμβάνω μηνύματα αποτυχίας. Τι πρέπει να κάνω;
Τα στοιχεία ενός ζώου αντλούνται από το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς και αποθηκεύονται στην εφαρμογή. Επιβεβαιώστε αρχικά ότι το ζώο σας έχει καταχωριστεί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, δηλαδή φέρει microchip και έχετε δηλωθεί ως ιδιοκτήτης/-τριά του. Αν ισχύουν αυτές οι προϋποθέσεις, τότε απευθυνθείτε στην Ομάδα Υποστήριξης του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς, μέσω του συνδέσμου gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr).
Τα στοιχεία του ζώου μου στην εφαρμογή δεν είναι ακριβή ή θα ήθελα διευκρινίσεις για αυτά. Τι πρέπει να κάνω;
Τα στοιχεία του ζώου σας αντλούνται από το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς. Για οτιδήποτε αφορά αυτά, επισκεφθείτε τον σύνδεσμο pet.gov.gr ή απευθυνθείτε στην Ομάδα Υποστήριξης του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς, μέσω του συνδέσμου gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr).
Το ζώο μου δεν φέρει microchip. Μπορώ να προσθέσω τα στοιχεία του στην εφαρμογή;
Όχι. Για να προστεθεί ένα ζώο στην εφαρμογή, πρέπει πρώτα να έχει καταχωριστεί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς από όπου αντλούνται τα στοιχεία του. Αυτό σημαίνει ότι το ζώο πρέπει να έχει σημανθεί, δηλαδή να φέρει microchip και να έχετε δηλωθεί ως ιδιοκτήτης/-τριά του. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://pet.gov.gr.
Έχω ζώο αλλά δεν έχω δηλωθεί ως ιδιοκτήτης/-τριά του. Μπορώ να προσθέσω τα στοιχεία του στην εφαρμογή;
Όχι. Μόνο το άτομο που έχει δηλωθεί ως ιδιοκτήτης/-τρια του ζώου στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, μπορεί να προσθέσει τα στοιχεία του στην εφαρμογή. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://pet.gov.gr.
Είμαι ιδιοκτήτης/-τρια πολλών ζώων. Μπορώ να τα προσθέσω όλα στην εφαρμογή;
Ναι. Εφόσον είστε ιδιοκτήτης/τρια σε περισσότερα του ενός ζώου, κατά την προσθήκη θα εμφανιστεί λίστα με τα ζώα σας. Επιλέγετε ένα από αυτά, προκειμένου να προστεθεί στο wallet. Κατόπιν μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία για τα υπόλοιπα ζώα.
Τα στοιχεία του ζώου μου έχουν μεταβληθεί, αλλά δεν έχουν επικαιροποιηθεί οι σχετικές πληροφορίες στην εφαρμογή. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων του ζώου, μπορείτε να ανανεώσετε τις πληροφορίες, επιλέγοντας το σύμβολο με τα βελάκια πάνω δεξιά στην καρτέλα του. Αν τα στοιχεία του ζώου στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς έχουν ενημερωθεί, τότε θα ανανεωθούν και οι πληροφορίες στην εφαρμογή. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε «ανάκληση εγγράφου» και να προσθέσετε ξανά το ζώο.
Μπορώ να επιδείξω τα στοιχεία του ζώου μου σε αρμόδια ελεγκτική αρχή;
Όχι. Η καρτέλα του ζώου σας στην εφαρμογή είναι πληροφοριακού χαρακτήρα και δεν επέχει θέση βεβαίωσης σχετικά με τα στοιχεία αυτού.
Έχω μια γενική απορία για το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
Επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://pet.gov.gr.
Πότε εμφανίζεται η ένδειξη “εμβολιασμένο” σε έναν σκύλο;
Όταν έχει κάνει το αντιλυσσικό εμβόλιο και δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του εμβολιασμού.